2015. szeptember 1., kedd

Szeptember, új ember, avagy 6 lépés az önmegvalósítás felé 2. rész

Kedves Sportosmami!

Múlt héten kedden olvashattál az első 3 pontról, mellyel közelebb kerülhetsz a céljaidhoz, ahhoz az emberhez, aki lenni szeretnél. (Ha lemaradtál volna az első 3 pontról itt elolvashatod. )


A következő 3 ponttal kiegészítve ez a 6 pont segített át engem is a nehézségeken, ezek segítségével született meg a gondolat, hogy szeretném a SportosMamit felemelni és méltó helyére helyezni az életemben.

Remélem, hogy számotokra is olyan hasznos és motiváló lesz, mint amilyen számomra!


4) Fókusz

A mai világban olyan sok minden próbálja felhívni magára a figyelmet, e-mail jön, csörög a telefon, szól a tévé, és mind mind azt szeretné, hogy csak rá figyelj!
Nekem abból lett elegem, és akkor mondtam azt, hogy eddig és nem tovább, amikor azt vettem észre, hogy egész nap a neten és a közösségi oldalakon lógok, mindig csak egy kicsit, legalábbis azt hittem, és elment a nap. Nem volt kitakarítva, kimosva, kivasalva, na jó, kivasalva most sincs, de úgy kifolyt a kezemből az értékes idő, hogy észre sem vettem. Így bekorlátoztam magam. Fontossági sorrendet állítottam fel, és persze, ha van egy kis felszabadult 5 perc, akkor a kv mellett szívesen nézegetem kivel, mi történik épp, de utána ismét FÓKUSZ!!!!

Próbálj meg te is minél jobban fókuszálni, fontossági sorrendet felállítani és meglátod, sokkal hatékonyabb leszel!




5) Hajtson a csakazértis! 

Mutasd meg magadnak, hogy képes vagy rá. Ne is törődj vele, mit mondanak mások, ha elhatároztál valamit, akkor menj az úton. Persze számolj az akadályokkal, mert feladatok az út során mindig lesznek. De te ne törődj semmivel, mászd meg a helyet, ússz át a folyón, menj be a legszűkebb barlangba is, mert az út végén ott lesz a cél, ami csak a tied lesz és csak magadnak köszönheted!


6) Ne légy' magadhoz túl szigorú

Lesznek olyan napok, amikor szárnyalsz, úgy érzed, semmi és senki sem állíthat meg, és lesznek olyanok is, amikor csak egy tábla csokira és jó sok kávéra vágysz és arra, hogy mindenki hagyjon békén.
Ezek teljesen normális érzések. Eső nélkül nincs szivárvány! Ettől még nem vagy rosszabb, nem teljesítesz rosszabbul, csak lehet, hogy jelzi a tested, hogy most pihennie kell. Hallgass az ösztöneidre! Eddig még sosem hagyott cserben, most miért tenné? ;-)



A világon az egyik legjobb érzés, ha eléred azt a célt, amit kitűztél magad elé! Nagyon sok ilyen bizsergető érzést kívánok neked!

Mr. Steve Jobs szavaival zárom soraim:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése